tisdag, februari 10, 2009

Federationen.se dödar nog min blogg Signelina-kojan....

Jo, det är dags att lämna in nu, stänga igen och hitta på nåt annat...

har länge haft i tankarna om eller vad jag skall göra, fan heta Signelina var ju meningen bara för att jag skulle vara anonym, för att få skriva av mig, skriva mig igenom kriser, de där vanliga kriserna vi människor är med om...skriva om mina jobbiga upplevelser i min vardag...

nu är jag framme, nu är det slut...

jag kommer att skriva som Helena på just en blogg som heter Federationen.se och jag lovar er, det kommer att bli skitkul att följa den, vi är alltså flera bloggare som ska dela på den =)
vi känner inte varandra, jag känner någon.

Va har jag gjort idag?
Jo, kärringen med stora barn och studerande och ledig från praktiken har legat i sängen med datorn på magen, haft lyxen att slippa promma Pennan på morgonen då hon fick hänga med ut i skidspåret. Jag njöt av min långa varma dusch i går, de rena sängkläderna och att med gott samveta bara vara.
När jag levererade Pennan hade timrarna dragit igång tvättmaskinen och diskmaskinen vilket gjorde att det bara var halva jobbet kvar att göra. Tvätten blev hängd och disken iplockad.

Jag hade en kastrull med mat att bara värma, på kvällningen tog jag en kaffe med Ann-So medan hennes dotter körade. Bilder kommer senare...

nu blir det att slutföra andra saker...

Inga kommentarer: