måndag, februari 09, 2009

Ett skönt avslut i fullmånens sken på en skön dag...

En jag som gluttar in i kameran. Det har varit en kall men väldigt skön 2.5 timmars promenad blandat med puls i snön. Jag hade en trevlig stund med pojkarna i soffan framför tv:n vi fikade det exklusiva som ballerinakakor och kaffe utan mjölk.




Här är vid gammelbron när vi nästan var hemma, gissa om jag var trött i benen och skönt svettig. Men jag måste läsa manualen så jag lär mig hur jag ska knäppa så jag slipper risker frysa sönder fingrarna.




Penny sprang och busade som bara den. Inatt hoppas jag sova lika bra som natten som var.




I morgon kommer Antons pappa och hämtar Penny för att åka skidor. Då har jag lite tid för mig själv och det som ska göras. Har handlat på mig lite mer tvättmedel så det blir endel tvättande iallafall. Läste hos Jessica att Skåne ska få snö inatt, hoppas kidsen hinner ut och busa av sig lite, sen jag har jag väl fördommar om att alla glider omkring på sommardäck och att det kommer att uppstå en massa bilolyckor.



Jag är så skönt trött nu, nu blir det renbäddat och en varm dusch, önskar jag hade ett badkar. Penny ligger redan utslagen fullt ut och snarkar på hon.

Inga kommentarer: