tisdag, januari 13, 2009

Rock klassiker på radion! Äntligen börjar det...

Morgonstund...

Sitter i mitt lilla mörka kök med en kopp kaffe, kikar ute genom fönstret, gatlyktorna blinkar bakom träden bilar kör förbi. Grabbarna lås parkerar sina bilar. En skön stund, en lika varje morgon beroende på när jag sitter här. Här har tiden betydelse, vill jag se nåt annat kliver jag upp en annan tid.

Natten har varit skön, i går var Ann-So här och vi pluggade. En sak som hände i går höll nog på att skrämma skiten ur oss, det var att när vi letade vårt dokument på över 14.000 ord och det inte fanns. Borta, BORTA!! Lugn o fin, inte bryta i hop...ett sista sök även i dolda mappar och filer, och vips så fanns det! Fan, så många ord slänger man inte bara ner i en kastrull och kokar ihop en uppgift på.

Idag, första dagen på praktiken. Spännande :-) har jobbat där, ska bli kul att lära mig allt annat jag inte kan.

Vi får se hur det blåser ute idag, i går var det storm, men å andra sidan med eller motvind, gäller att välja riktning.

Så, ha en fin dag. Spela din favvislåt, sätt på dig din favviströja, köp nåt du länge längtat efter, beställ din resa...lös ett korsord var kompis med dig själv, skit i de du inte gillar!

Inga kommentarer: