söndag, januari 11, 2009

En skön helg inför en ny spännande vecka



En dag som denna borde jag har varit här. Men eftersom jag inte orkade eller ville fråga om billån idag så tog jag en lång skön promenad istället men dock till havet iallafall. Inte så fint men underbart sköna havsvindar som blåste ur mig totalt. Jag lyssnade på musik och Penny var nöjd.




Idag har jag bara varit. Jag var vaken länge inatt men sov skönt och länge i morse. I går kväll när jag skulle gå in efter en dag med Ann-So, barnen och ett trevligt möte med en kille så kändes det så tomt och sorgligt att komma in i lägenheten till en början, jag sa det till Ann-so och det är jag glad för, för då är det lättare att komma genom det.
Det gör inte ont, men det väcker längtan och lust att göra nåt mer och annat, men inte ensam liksom.


I morgon blir det att göra det sista på denna kurs och skicka in det. På tisdag börjar jag min praktik. Det ska bli kul och skönt att komma igång med en vardag igen. Nu blir det att slappa till filmen på tv4 sen sova för att komma in i rytmen igen.


ha en bra kommande vecka!

2 kommentarer:

alvan sa...

Åh vad skönt det lät med en frisk promenad vid havet!

Hoppas du får en trevlig praktikvecka och stor kram på dig!

Helena sa...

Tack Alvan!! En stor kram till Dig.