fredag, januari 16, 2009

Oj, va trött jag blir av att vara ledig...skönt avslappnad!



Bjuder på lite sommarbilder nu när det är vinter och kallt, retas med att skicka en fin bild på sommarplågan med =)






I går höll jag på att bli galen, helt galen helt enkelt. Jag fick ett mess om att kolla upp ett telenummer som inte fungerade. Jag kollad på telia och där var det inga problem, jag ringde 118118 och de så inga problem förutom att numret var hemligt. Jag blev hänvisad att göra en felanmälan, åhhh, Jesus, vilket elände, inte att jag skulle göra det men var krångligt. Först skulle jag kunna använda det röstsyrda, sjukt, så förbaskat dumt. Valde istället att knappa, men hur lätt är det att knappa nu när telefonen är allt i ett, inte som förr med endast en lur i örat och knappsatsen på andra delen. Men iaf så fick jag till det, trots att det är problem att hitta rätt knappar pga. synen. Det var fel på telen och jag fick sen ett mess om att lagning var på gång. Inte helt skönt att befinna sig i en stuga i skogen, dålig mobilmottagning och utan fast telefon.


Igår kväll hade vi en trevlig sista nattenkiss tur med Penny, vi hade trevligt besök och är alltid roligt i en singelkvinnas liv ;-)

Idag var jag ner en snabbis på stan och jag köpte med mig Sushi hem, så gott det var. Helt underbart, första gången jag köpte 12 bitar, har kunna ätit 12 till minst känns det som.

Nu blir det att ta tag i resten av detta dygn.

Nattinatt!

Inga kommentarer: