onsdag, januari 14, 2009

Morgonstunden idag...




Sitter i mitt lilla kök idag igen, men betydligt senare än vad jag gjorde i går. Idag såg jag när grabbarna lås åkte. Morgonen har varit skön, promenaden med Penny var frisk. Det är klar himmel, vägarna är torra och det är vacker frost i gräset väderleksrapport a´la Mig =)

Musik idag Lenny Bruce-Bob Dylan sorlig och fin, delar gärna med mig av vad jag själv får, sånt som jag gillar så klart. Fina saker.

Nu blir det att pula på med resten av dagen.

Måste komma ihåg mitt nyårslöfte och det jag pratade med Chatrine om "det är den som lämnar som äger problemet" vilket gör att jag måste påminna mig om det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väl enkelt... Tänk efter, de flesta som lämnat eller gått ifrån dig är ju puckade människor som du säkert vet.
De som finns kvar, vi.. dina vänner... vi är rätt smarta och goa eller hur?
Alltså är du en underbar människa. För de smarta i ditt liv väljer att vara kvar...

puss gullefjun :-)