söndag, februari 08, 2009

Godnatt för detta dygn!

Vilket vinterväder vi har fått. Jag sov inte ett jävla skit natt, rikigt skönt att jag skulle praktisera kväll idag som gjorde att jag kunde ställa larmet på 12.30

Jag fick mig en skön promenad hem på kvällningen, för första gången tänker jag att jag borde på på andra sidan stan, men då kommer jag för långt från Cheers...hm, hur skulle det gå?

Käkade frulle, prommande Pennan och hon busade loss i snön kan jag säga, ringde sonens pappa och frågade om han kunde tänka sig att skjutsa mig till sjukhuset. Och det kunde han, tack för det, det var verkligen skönt att slippa cykla i modden.

På praktiken hade jag himla trevligt, jag trivs ju att jobba jag. Jag fick en påse böcker av en sjuksyrra som är verkligen fina böcker, jag blev så glad. Tar hem dom i morgon.

Inatt kollade jag på filmen "Bänken" kan inte säga att jag blev glad av den, den är sorglig men samtidigt fin. Den är helt klart sevärd och jag rekommenderar den.

Nu blir det att sova, hoppas jag somnar före 24.00 upp tidigt i morgon.


Lite musika från Rockkryssningen och SLADE


Inga kommentarer: