fredag, februari 06, 2009

Godnatt för detta dygn!

Här sitter jag nu efter en trevlig dag. I morgon praktik och upp tidigt tidigt.

I går blev det en pubsväng helt apropå med den största delen okända piipåls.

Tog en prommis till jobbet och hämtade hem min cykel, Pennan var med och helt konstig. Hon har tappat en del av sitt självförtroende, hm...inte så bra.

När jag hämtat hojen gick jag till en mack för attt pumpa den, men pumpen var paj, gick vidare till en cykelhandlaren och jag pumpade och pumpade tills jag kom på att jag bör sätta på vinterdäck på cykeln. Gíck därför in och fick ett pris 790:- gick ut och tänkte förbannade gris...

Ringde sonen pappa och frågade om jag kunde få låna dessa pengar, och det fick jag =) så nu är allt som det skall. Varför jag lånar pengar? Mitt CSN har inte kommit än, skickade den 13 jan första gången lade på andra svängen i går...alltså, fyyfaaan.

Pratat i telefonen med moster min, och på köpet fick ja ett foto på en av kusinernas bäbis samt en adress till min nästa kusin Jessica och happy är jag. Mmm, så är det!

Har även pratat i telefonen med en annan go tjej som jag är bekant med genom internet =) vi ska snart träffas och åka till Partille, vart nu i hela friden det ligger. Men kul ska det bli.

Nyss har jag slappat till en Monty Pyton och jag somnade såklart, tänkte kolla på den danska filmen "Bänken" men orkade inte.

Snön ligger tjock och vit, härligt som fan eftersom det sakta men säkert kommer att göra så att det blir en vacker vår, snart alldeles snart =)

Nattinatt och sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad... ;-)

och Partille ligger i Göteborgstrakten.. puss på dig...