måndag, januari 26, 2009

har tappat bort dom...

vart ska Vi sova inatt?

Men å andra sidan...

Vet inte vad, men jag har ju en resa till Scotland som jag vill göra. Jag hoppas jag får jobba i sommar så jag kan ägna mig åt att resa i höst. VILL DET.

Allvarlig så har jag tänkt efter och jag har faktiskt bestämt mig för att jag inte orkar eller vill hoppa på nåt nytt ämne denna termin. Jag ska avsluta det jag håller på med först.

vad gör vi nu, lille du?

Idétorka, sitter i soffan med sonen och robert, äter lite choklad och slappar till tv:n inser att dagen inte har mer att bjuda på ;-)

Jag Hatar Att Jag Älskar Dig


Måste hitta ny, annan musik som kan pigga upp min urtrista tillvaro...

Den som söker finner svar

1 kommentar:

alvan sa...

Hej på dig!
Tack, jag blir väldigt glad av dina ord! :-) Fängsla, det är fint!

Låter intressant med en adhd-föreläsning! Vad fokuserar den på, vuxna? Är det genom pluggandet eller för egen vinning?

Jag hoppas också du kan resa i höst, vad skönt det lät... Scotland måste väl vara fint på hösten. Inte för att jag har nån koll direkt men det känns så. ;)
Höst är fint!

Kram