onsdag, januari 28, 2009

Go' Kväll!!

var ut en sväng i morse och handlade igen när Thomas åkte skidor med Penny. Jag har införskaffat mig ett dubbelvåffeljärn. Har inte haft ett våffeljärn på 1000 år.

I går skulle jag ha varit med Sandra till tandläkaren, men jag glömde och var och handlade stället, hon hade nämligen ont i tanden. När vi var hemma så ringde hon och berättade att hon minsann dragit ut en visdomstand. Ojojoj, va hon var duktig, hon hade varit så rädd så tandläkaren hade gett henne ett råd att komma på en annan tid och ta bort den. Men hon stod på sig, hon har uppenbarligen varit med ett antal gånger att beskåda när de drar tänder på hästarna. Min fina Sandra.

Idag har jag fått en ny blog som jag kommer att följa det är Lighthouse Stompers ska bli skitkul, det var i Norrsundet som jag gick på mina linedancekurser. Synd att det inte alls är samma sak inne i stan. Att dansa linedance är skitkul. Liteeee svårt, inte för att det är svårt så det inte går, utan ovant, när man gympar gör man samma rörelser på vänster och höger sida men inte i Linedance så det gäller iallafall för mig att bryta likapåbäggesidanrörelserna.

Nu blir det att käka lite middag och göra resten av natten. I morgon är det kvällspraktik.

Linedance...jag minns Sweet 16, blev så glad när den äntligen satt =)

Inga kommentarer: